Çok eskide kaldı onlar
Kırılmış bütün duygular
Üstüne sünger çekelim ahh...
Bir kalem de silelim gel.
Bak hiç birşey yokmuş gibi
Şan…1
Biliyorum kızıyorsun
İsteyerek incitmem
Çok mecbur olmasam
Kalkıp sana git demem
Sanki yıllardan beri
Merhaba hoş geldin,
yeniden rüyama
yeniden mutluluk geldi,
sevgi geldi,bu karanlık dünyama
Hoş geldin merhaba,
İnceden inceye
Bir kar yaar gönlümde
Filizlenmiş çiçekler
Solmak üzere
inanmak mümkün değil
Sen aldın
Gönlümü kandırıp
Bir bahar akşamında
Sen aldın
Sen aldın
Kalbimi koparıp
…Şan..
Öyle kolaymı çekip gitmek
Ardında bir sürü şey bırakarak
Öyle kolaymı bitti demek
Bir sürü yüreği yaralayarak
Gönül yine coştu oynayıp durur
Sahne dar gelir bana sazlar kudurur.
Kıskanmayım dostlarım sizinde olur
Böyle güzeller güzeli nerde bulunur.
Bana çok görmeyin n’olur sonunda buldum
Aşk özgürce yaşanır
Sevgi saygısız olmaz
Güvenmek başka şeydir
Menfaat başka bir şey
Kalp bir lafla dağlanır
Bilmek başka bir şeydir
Anlamak başka bir şey
Sen sevgimi bildinde
Anlayamadın…
Hayat başka bir şeydir
Yaşamak başka bir şey
--(Şan-1)
Çok yorgunum çok güçsüz,bak gençliğim yaşlandı
Deli dolu çağımda,..kalbim aşkınla yandı
Her umut hüsran oldu benimsin diyemedim
İnandığım her sözün en başından yalandı
--Ara Nakarat-




-
Esat Sarı
-
Serhat Seyhan
-
Cafer Cafe
Tüm YorumlarBu şiirinizi çok beğendim gerçi bütün şiirleriniz çok güzel.Tebrik ederim.. Saygılar üstad..
Kapında Dilenciyim..(Dua) ..
Yoktan var edilen As'lı unuttu
Merhamet ey Şanı Yüce merhamet
Sahte mutlulukla kalbi kuruttu
Merhamet ey Şanı Yüce merhamet
Gökyüzünden rahme ...
Hocam yeni kitap çıkaracağınızı okudum umarım çıktığı zaman bizleri bilgilendirirsiniz..
Sizi okumak zevk veriyor..
Kalbinizin daim olması dileğiyle..Kaleminize sağlık..
Bu cevap değil,bu enseye vurulmuş imanlı bir tokatın sesi..Yüreğine sağlık üstad..
Istifa..
Varoluşun üstünden geçti belirsiz zaman,..
...insanlığından cayan,evrimle oldu hayvan..
Cengiz Süslü