İşte bu gidiş geriye hüzün bırakır
İşte bu gidiş o mevsimin başlangıcıdır
Bundan sonra başlar bütün yasaklar
Hüsran şeytanın tek amacıdır.
Gitme de! kalayım,gitme de kalayım,
Kuru rüzgarlarla git,ayaz gecelerden geç.
Yildizsiz göğün kasvetini tat,
Korkularini hisset,
Kuru ormanlara dilinde olmayanlari anlat.
Kendini yeniden kesfet.
Akmasin, derya gozlerinden bir damla bile.
--Şan--
Aşk inatcı,ihtiraslı,onur,gurur dinlemez
Yaşa başa bakmaz geçer onun için fark etmez
Din,dil,renk,ırk her gönülde kırık dökük
Kime kafayı takarsa asla geri çarketmez
--Nakarat-
Kül yağdı göklerden...Kül yağdı yere..
Yüze kül yağdı, kül yağdı tene...
Toprak ağladı, çiçekler soldu,su dondu,
Gelinler dul, çocuklar yetim kaldı Gazzede.
Aktı su, sel misali, sel gözlerde okyanus...
Gidiyorum can çekişen her şeyi öldürerek icim de.
Miyadı dolmuş hasreti bitirerek içimde..
Gidiyorum işte nefessiz ve sessiz çiğliklarla...
Gidiyorum bir husranla birde senle...
cengiz süslü
Gün doğar, göz görür zihin algılar.
Yetermi her şey...
Gün batar, renk ölür başlar kaygılar,
Söner mi herşey...
Dokunur bir el, sokulur bir ses
(Şan-1)
Yudumla aşkımı sonsuza kadar
Yalandan hileden uzak tut beni
Ezelden beridir tutkunum sana
Hiç olmazsa bu kez mutlu et beni….
….Mutlu et beni…
Gün doğar, göz görür zihin algılar.
Yetermi her şey...
Gün batar, renk ölür başlar kaygılar,
Söner mi herşey...
Dokunur bir el, sokulur bir ses
Ben hayalperest sevdalar yaşadım.
Dilsiz sözler söyledim,
Dinsiz vicdanlara haykırdım...
Kuru dudaklar ıslattım sağnak sağnak
Hissiz tenlere,duygusuz ellere dokundum
Kör kalpleri sevdim mevsim mevsim...
EY MİLLETİM,
HÜZÜN SENİN BİR YANIN, ŞÜKÜR SENİN BİR YANIN
ŞÜPHEYE DÜŞME SAKIN İMANIMIZ VAR BİZİM
DALGALANAN BU BAYRAK NAMUSUDUR VATANIN
KIZIL ELMA ÜLKÜSÜ İNANCIMIZ VAR BİZİM.




-
Esat Sarı
-
Serhat Seyhan
-
Cafer Cafe
Tüm YorumlarBu şiirinizi çok beğendim gerçi bütün şiirleriniz çok güzel.Tebrik ederim.. Saygılar üstad..
Kapında Dilenciyim..(Dua) ..
Yoktan var edilen As'lı unuttu
Merhamet ey Şanı Yüce merhamet
Sahte mutlulukla kalbi kuruttu
Merhamet ey Şanı Yüce merhamet
Gökyüzünden rahme ...
Hocam yeni kitap çıkaracağınızı okudum umarım çıktığı zaman bizleri bilgilendirirsiniz..
Sizi okumak zevk veriyor..
Kalbinizin daim olması dileğiyle..Kaleminize sağlık..
Bu cevap değil,bu enseye vurulmuş imanlı bir tokatın sesi..Yüreğine sağlık üstad..
Istifa..
Varoluşun üstünden geçti belirsiz zaman,..
...insanlığından cayan,evrimle oldu hayvan..
Cengiz Süslü