Neden ona bu kadar aşık oldunuz?
Çünkü O!
Bedenine öyle bir ten giymişti ki,
Bütün Ademoğullarından ayrışıyordu.
Biliyor musun?
İnsan aşık olduğunda,
Ayakizleri toprakta değil gökyüzünde dolaşır.!
Uçmasını bilen uçurtmaların,
Seni tanıyan yıldızların olacak gökyüzünde.
Aşk'ın özü gözle değil kalple görülür.
O yüzden kalp aşkı tanır, gördüğünde ona gülümser.
İnci mi olmak isterdin midye kabuğunda?
Elmas mı, sahipsiz bir ada da?
Sen söylemedin mi?
Aşk'ın özü gözle değil kalple görülür,
Gözle göründükten sonra,
İnci imişim!
Elmas mışım!
Ne önemi var.
24.05.2024
Huri Çalışkan
Kayıt Tarihi : 6.06.2024 09:24:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




sevgiyle kal
TÜM YORUMLAR (1)