Hangi renksin sen
Utangaç pembe
Sakin yesil
Özgür mavi...
Hangi çiçekler açar bahçende
Salkım söğüt gölgesinde
Daldım bu hayallere
Sevdim seni sonsuz,
Tuttum ellerini doyumsuz.
Kapadım gözlerimi,
Keşke yanındayken zaman sen yokken ki gibi aksa
Olmasa hiç geceler, ah sabahlar hiç olmasa
Varsın herkesin sokakları maviye çıksın
Bu gülistan'ın en güzel goncasını getireceğim sana
Sana layık okyanusların en eşsiz incisi
Zümrüt, yakut, elmas ne varsa değerli
Hepsi senin bu eşsiz doğada
Gülemez hiçbir göz senin gibi masum
Bir gün o çok sevdin rıhtımda dalacağım gözbebeklerine
Ve tutacağım ellerini, minik bir bebeğin tuttuğu gibi kararlı Alacağız en önemli kararın ömrümüzün
Sen evet diyeceksin
Benimse yine gözbebeklerinde gözüm.
Varsın açmasaydı bahar çiçekleri
Gelmeseydi o çok beklediğim mektup
Ya da atmasaydı bu hoyrat kalbim
Ama bir tek sen gelseydin
Koşmasaydı bu ayaklar
Seninle her sabah öyle güzel ki
Her günüm aydınlık sen varsan yanımda
Ve en yıldızlı geceler olur
Senin gözün değdiği zaman ufuklara.
Kalbim sende kaldı sevdiğim
Otobüs aynasında gördüğüm gözlerinde
Aklım sende kaldı sevdiğim
Beni bende bırakıp gittiğin izlerinde
Seviyorum baharı
Seviyorum yazı
Seviyorum bir güz ayazında
Islık çalmayı
Ayağımla bir taşı
Düşündüm de ben dün gece
Sen olmasan ne olurdu
Ben olur muydum ben yine
Güler miydim gelecege...
Sonra fark ettim aniden
Sen değildin Huzur veren




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!