Bir gün gidersem,
bil ki ardımda sessiz bir iz bırakırım,
kimse görmez belki ama
sen her baktığında hissedersin.
Çünkü ben seni kalbimin en derinine yazdım,
silinmez bir yerdesin artık.
Gidişim bir öfke olmaz,
bir kırgınlık da değil…
bazen insan kendi içindeki ağırlığı taşımak için
biraz uzaklaşmak zorunda kalır.
Ama uzaklaşmak unutmak değildir,
sen bende öyle bir yerdesin ki
mesafe bile dokunamaz sana.
Bir gün gidersem,
arkamdan bakma diye söylemem,
çünkü bilirim ki bakacaksın.
İnsan sevdiğini gözleriyle uğurlar,
kalbiyle tutar, ruhuyla saklar.
Ben de seni öyle sakladım içimde.
Ve bil ki…
gidersem bile dönmek için bir yol bırakırım,
çünkü senin olduğun yere
dönmemek mümkün değil.
Bazı insanlar ömre bir kez girer
ve çıktığında bile kalır.
Sen de öylesin işte…
ben gitsem bile sen bende kalırsın.
HİKMET GÜNER
27/09/2019
Kayıt Tarihi : 13.06.2026 20:36:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!