Bu sana yazdığım ve senin hiç bilmediğin kaçıncı mektup?
İçimdeki duyguların aklıma isyan ettiği anlardayım.
Hala itiraf edemiyorum, beklediğimi.
Ama bekliyorum.
Bir gün bir şekilde çıkacaksın karşıma, biliyorum.
Belki ıslak olacak gözlerim, mendilinle sileceksin.
Belki yorgun olacak dizlerim, koluma girip sen yürüteceksin.
Ama bir şekilde geleceksin.
Hangi mevsimde geldiğinin bir önemi yok.
Geldiğin gün kar yağsa bile, bana her yer bahar olacak.
Yeniden çiçek açacak gamzelerim.
Ve ben o gün yeniden doğacağım.
Bir gün hiç gitmeden kalacaksın benimle.
Her sabah gözlerinin içine bakarak "günaydın aşkım" diyeceğim sana.
Kahvaltı soframızda eksik olmayacak çiçekler.
Sevdiğin gibi yapacağım tostunu çıtır çıtır.
Ve her sabah özenle sıkacağım portakal suyunu.
Bir gün sevdam, bir gün yatağım soğuk.
Yüreğim buruk olmayacak.
Seni soranlara gururla "o benden gitmez" demiştim, diyeceğim; "o beni çok seviyor."
Gramofonda Ferdi, dilimizde aşk.
Kuzine sobasında patatesler.
Bir gün tüm düşlerimiz gerçek olacak.
Üç harfli bir acı nasıl sekiz harfli bir mutluluğa dönüşüyor, şahit olacak herkes.
Ve bu masal sen gelince başlayacak.
Hadi tostlar fırında, sevgin yüreğimdeyken gel.
Öz le dim, özledim..!
22.06.2026 13:11
Kayıt Tarihi : 22.06.2026 13:14:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!