-
12.05.2011
-
15.04.2008
-
13.08.2007
-
17.09.2010
-
02.10.2010
-
25.05.2010
-
06.08.2007
-
28.09.2010
-
20.09.2010
-
19.05.2011
-
28.01.2010
-
25.08.2010
-
17.09.2010
-
28.02.2010
-
03.06.2010
-
18.05.2010
-
22.05.2011
-
25.08.2010
-
05.09.2010
-
25.08.2010
-
04.05.2010
-
28.12.2009
-
25.07.2011
-
20.09.2010
-
13.05.2011
-
13.08.2007
-
02.03.2010
-
25.08.2010
-
25.08.2010
-
25.08.2010
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Anlatmasi öyle zor ve uzunki kendimi..kulaklari sagir eden keskin bir sehir gürültüsü altinda söylemek istediklerimi anlatması ne zor...
Ama artik biliyorsunuz ben o kizi gördüm sevdim ve yazdim...kendimden gectim bana o diye seslenilmesini istedim.bak görüyosunuz yine onu anlatiyorum hayatim o olsa gerek...ben .. yasindayim hala,buyumedim ve gitmedim.
Sehrine istanbul'a onu unutmak icin geldim,seni gördüm ve tanidim..
ve anladim sonunda o kizin hicbir seyime layik olmadigini..hala ...



