Ben de bu dünyaya neden doğdum
Bir bahtı kara kulmuyum?
Alem yüzünü dönmüş benden
Geçmez akçe pulmuyum?
Ben de bu dünyaya doğdum doğalı
Ne gün gördüm ne de baharı
Sevdiklerim geçti üzerimden
Gelip geçilen tozlu yomluyum?
Ben de bu dünyaya sevgiyle doğdum
Sevgi ararken hep sevgiden oldum
Dostlarımı geçtim de bahtıma sordum
Acılara kararda, sevgiye bolmuyum?
Ben de bu dünyada yandıkça yandım
Sitemlerle piştim, kor oldum sandım
Bir acı rüzgarın önünde kaldım
Şu savrulup giden kümlüyüm?
Ben de bu dünyaya geldim geçerim
Dertler arasından dertler seçerim
Bülbül ağlarsa gülden geçerim
Gülistanda kuruyan gülmüyüm?
Bende bu dünyaya geldiğim anda
Hep yürüdüm kar ile boranda
Çiğnendi sözlerim tarlada, harmanda
Boşa dönen avare dilmiyim?
Ben de bu dünyada yaşadımmı öldümmü
Her gün ağlayıp bir gün güldümmü
Sevgiyi ilmek ilmek ördüm mü
Atlas kumaşsın dediler, yoksa ucuz tümlüyüm?
Kayıt Tarihi : 3.06.2026 08:55:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!