Bekle demek döneceğine dalalettir
Gelmedin ki...
Bekle dedin
Sonuna kadar mı bekleyeyim
Birimizin ömrünün...
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




k u t l a r ı m
O diyalogları iyi bilirim.Kendine saygısını yitirmeyen her insan gibi sözün sanalı,gerçeği olmamalı.Bazen istenmeyen nedenler oluyor ki...özürü gerektiriyor.Duygusallık,duyarlılık bu.Sevgiler.
çekip gidenler gelirim deyimde dönmeyenler
yürekmidir saygılarımla
bazı insanların egoizm tatmini ;beklemeleri uzatmak içindir,oyalamktır bencilce,umarsız ve duyarsızca..güzeldi..tebrikler..
Sonuna kadar mı bekleyeyim
Birimizin ömrünün..
Diğerinin ömrünün sonu bir diğerininde sonu olacak ve beklemek bitecek ....
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta