Sorma bana iyimisin
Ben fenerliyim bilirmisin
Hep kaybedenim
Yine kaybettim işte
Alıştım artık çok yormuyor
Aklım herşeyi hayra yoruyor
Her düştüğünde bir yoğun duygu
Bir kaç sözle doğruluyor
Dizlerim ellerim kan ağlasa
Gözlerimden yaşlar damlasa
Yağmurlar hep yağsa hiç durmasa
El açar bekler oldum suyuda sever oldum
Üstum başım toz olsa
Ayaklarım çamurda olsa
Boğazım kurumuş sesim çıkmaz olsa
Bağırırım dağlara taşlara
Bu kalp anadan uzak yardan
Memkeketten ev kokusundan
Bir sıcak ekmek kokusundan
Gece sokakları özler yıldızlardan
Yeryüzüne akan ışıkların altında yatmayı
Sıcacik güneşte yanmayı
Denizin yanında koşmayı
Bir çay bir simiti
Kış günü sobadaki alevi
Yazın yayladaki ayazı
Kısacası herşeye bir özlem
Yaşanılacak günlere ise umutla
Sana ise sana bakar gibi bakarım
Ahmet Emre 2Kayıt Tarihi : 29.05.2026 22:04:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!