Henüz yeni yazılırken yeryüzünün kaderi,
Bizim yüreklerimiz adımlıyordu
Kâinatın kimsesiz sahillerini…
Korkmayın yok olmaktan
Asmayın yüzünüzü
Solmasın gözlerinizdeki güneş
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Sayın Necat Necdet Demircan,
Örnek ve derin hayat görüşünüze içten katılıyorum.
Okusalar da , sevgi ışıkları gençleri aydınlatsa...
Hem cok dogru sözler hem de insanin icini umutlu doldurdugu icin cok iyi geliyor insana.Tesekkurler.
Evet,her son bir başlangıçtır.Son kötüde olsa yılmamak gerekir. Çünkü her başlangıç güzeldir.Kısaca yaşam güzeldir.Pınar
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta