Git, git işine,
Bakmaz gözümün yaşına,
Benden ona ballı börek,
O zehir katar aşıma.
SİYANÜR MÜ NE ?
Yola gitse, açık olsun,
Ferahlık, mutluluk bulsun,
Oysa bana dua eder,
Gözlerimin feri solsun.
OYACAK GÖZLERİMİ..
Her zaman para kazansın,
Rahatlık bulup uzansın,
Dermiş : “ Bana bulaşmasın,
Gitsin cehennem’de yansın…”
NE KÖTÜLÜĞÜMÜ GÖRDÜYSE…
Benden ona hayır dua,
Zengin olsun gitsin sağa,
“Tez zamanda ölsün “ demiş,
Beni yok edermiş doğa.
BENDEN KURTULACAKMIŞ…
Ben hep hayır dua ettim,
Oysa bana kem söz ettti,
Tek suçum aşık olmaktı,
Beni istemedi, itti.
BEDDUA ETMESEYDİ İYİYDİ…
Kayıt Tarihi : 25.06.2026 19:15:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!