7 Nisan 1932 - 7 Haziran 2012
Doktor, benim derdim bambaşka bir dert
Ağrıyan yerimi sorma boşuna.
Yazdığın reçete değer mi zahmet?
Kağıtla kalemi yorma boşuna.
Kerem eyle, fayda vermez yardımın
Tıp ilminde çaresi yok derdimin
Sırtımda, taşınmaz yükü göklerin;
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
Devamını Oku
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?




Mekanı cennet olsun güzel eserler bıraktı rahmetli ,
Rahmet ve saygıyla anıyorum... Muhteşem bir şiir... Bir çok sevenin yüreğinin tercumanı...
Rahmetli çok güzel ve vurucu yazmış.
Sökemezsin yaralarım köklüdür.
Ilaclar ilaca muhtaç... insan yorgun ve muhtaç ... mihribanimi yazanı...Ruhu şad olsun mekanı cennet olsun
Benim için kişiliği,şairliği,inancı,siyasi görüşü idol kabul ettiğim mükemmel bir şahsiyet,harika bir şair ve gönül adamıydı.Allah gani,gani rahmet eylesin,Resulullaha civar eylesin.Vefatı üzerine;"Sen de gittin,gönüller mahzun kaldı" adlı şiirimi yazmıştım.İsmini hatırladıkça burnumun direği sızlayan muhteşem insanlardan biriydi.Mekanın cenneti ala olsun,Muhsin başkanıma da komşu eylesin inşaallah.
EFSANELER ÖLMEZ YA ÜSTADDA ÖYLE LEZZETLER BIRAKTIKİ..HARİKA
Üstat ne kadar da güzel yazmış böyle.
Aşk insanın gönlüne düşmüşse doktor napsın.
Güzelller güzeli şiir.
Sondan ikinci dizeyi sonradan değiştirmiş. "ALAMADIM BEN O GÜZEL KADINI" gibi sonu KADINI sözcüğüyle biten bir dize varmış bu şiirin aslında. Çünkü usta şair, seçenekler varken böyle bir uyak hatası yapmaz.
Dünya hali hiç bilinirmi
Bir gün yaz bir gün kış
Rabbim Rahmeti ile muamele eylesin İnşaAllah
Mekanın Cennet olsun büyük üstadım.
Bu şiir ile ilgili 15 tane yorum bulunmakta