Ne olur bakma bana öyle
Kederle doluyor içim
Eski bir sızı uyanıyor derinden
Hiç bitmiyor bu seçim
Sanki her bakışın bir mühür
Kalbimin en hassas yerinde...
Ne olur bakma bana öyle
Kederle doluyor içim
Ne olur bakma bana öyle
Bir kor oluyor sanki kalbim
Bakışların geceler kadar siyah
Vefasız bir sevgiliyi düşlerken
Geçen o simsiyah geceler gibi...
Bazen küskün, bazen mahsun
Sanki acı, ızdırap ve keder saçıyor
Söndüremiyorum içimdeki bu ateşi.
Yalvarıyorum artık kes bu bakışı
Ruhumun içindeki bu amansız yarışı
Dindir bu fırtınayı, dindir bu sancıyı
Yoruldum artık, çekemem bu acıyı!
NE OLUR BAKMA BANA ÖYLE!
Kederle doluyor, taşıyor içim!
NE OLUR BAKMA BANA ÖYLE!
Bir kor oldu, yanıyor artık kalbim!
Sanki yerinden çıkıyor, duy sesimi!
Yalvarıyorum... bakma bana öyle!
Sadece sessizce...
Bakmadan git...
Kayıt Tarihi : 6.04.2026 11:27:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!