Gece...
Gece...
Gece..
Sessiz,
Bir eğlence.
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Gecelerini hiç te hayırlı geçirmiyorsun kardeş! Millet habis ve pis ruhların şerlerinden Allah'a sığınıp her gece bir sürü dualar ederken sen onlara halaybaşı'lık yapıp ences eğlenceler tertip ediyorsun(?) hem de şu Rahmet ve gufran ayının en mübarek gecelerinde! Beni senin yerinde olsam; Bire bin sevap verilen bu bereketli ayın gece ve gündüzlerini en hayırlı şekilde ihya eder ve bizi bu aleme kulluk için gönderen onun mukabilinde de cennet ve rızasını vaad eden yüce rabbimizin bu davetine icabet ederek şu kısacık hayatımızı sonsuz saadetlere tahvil eder'dim!
Yeni bir hayat için haydi Bismillah..!
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta