Baba müthiş doluyum
Zannetme ki öfkemden
Canımdan can kopmuştu
Sen göçerken alemden
Ben babamın oğluyum
Vazgeçemem kederden
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




devamını dilerim.abimin adını soyadını taşıyorsunuz bu da güzel bir tesadüf bence:)
devamını dilerim.abimin adını soyadını taşıyorsunuz bu da güzel bir tesadüf bence:)
devamını dilerim.abimin adını soyadını taşıyorsunuz bu da güzel bir tesadüf bence:)
toprağı bol olsun sevgili can..tebrik ve sevgiler..
'Kazık çakmam dünyaya'
kim çakabilmiş ki üstat....
hepimiz babalarımızın ardından gideceğiz....
Toprağı bol olsun. Sıramız gelince gideceğimiz yer orası. Tebrikler. Sevgiler
Gün gelince yolcuyum
Dalacağım rüyaya
Ben babamın oğluyum
Kazık çakmam dünyaya
Sevgi ve saygılarımla.
Bu şiir ile ilgili 7 tane yorum bulunmakta