Canım babam yine geldi
Ölüm yıl dönümün
Dualarımda hep sen varsın
Yanımda olsaydın babam...
Konuşsaydım seninle
Anlatsaydım on yedi yıl içinde
Olan tatlı ve acı olayları
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Duygu yüklü şiirinizi
beğeniyle okudum
Mekanın cennet olsun canım ablam inşallah duymuştur seni sevgiler
baba özlemi bende bilirim baba özlemini zor
sabırlar diliyorum selamve saygılar
Baba...Anlatılmaz yaşanır...Mekanı cennet olsun...
Allah mekanını cennet eylesin babacığınızın Sayın Evcim.
Size de sabır versin.
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta