Hasretin içimde yürek sancısı
Ne yapsam bir türlü geçmiyor babam
Oturmuş içime dinmez acısı
Kimseler gelip de seçmiyor Babam
Seni düşünerek gözüm dalanda
Öğüdüne bakıp fikir alanda
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Harika bir şiir oğuldan ataya....Sevgisi ve acısı asla dinmeyecektir. Kutlarım kaleminizi. Saygılar..
Yolumu kaybettim zifir karada
Etrafa bakınıp durdum orada
Ne yapsam bilmedim kaldım arada
Işığı lambalar saçmıyor Babam ........./Severek,zevkle okudugum;kurgusuyla,uyumlu kafiyesiyle,konusuyla,övgüye deger güzel bir siir.Birkan bey`i candan kutluyor,selam ve saygilarimi iletiyorum.++ant
Hasretin içimde yürek sancısı
Ne yapsam bir türlü geçmiyor babam
Oturmuş içime dinmez acısı
Kimseler gelip de seçmiyor Babam ----- Hocam benimde babam şiirlerim var ancak bu şiiri beğeniyle okudum kutlarım sizi .
Yüreğinize sağlık kaleminiz daima su gibi durmadan aksın
yazan kaleminiz dilerim hiçbir taşa takılmasın
ilham periniz daima sizinle olsun yürekteki sevginiz asla bitmesin
kaleminizi ve sizi candan kutlarım Saygı ve sevgilerimle
tebrik ederim dost kalem
harika bir paylaşım okudum
çokda güzel olmuş kutlarım
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta