Bu akşam
dolaşsam bütün Ayvalık’ı,
sonra geçsem Cunda’ya...
Bir banka uzansam sessizce,
sabahlasam denizin kıyısında,
yıldızları seyretsem gece boyunca.
Alabildiğince özgür olsam,
rüzgâr kadar başıboş,
martılar kadar umursamaz...
Küfür etsem ağız dolusu karanlığa,
isyanımı haykırsam yakamozlara.
“Çekilin önümden!” desem,
“Yıldızlarımı kapatmayın,
yakamozlarımı gölgelemeyin!”
Sonra dönüp baksalar bana,
gülümseyip:
“Deli mi ne...” deseler.
Varsın desinler.
Bu gece biraz delilik lazım bana;
biraz deniz,
biraz yıldız,
biraz da özgürlük...
Muhsin yener
Kayıt Tarihi : 22.06.2026 08:27:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.
"Bu akşam dolaşsam bütün Ayvalığı cundaya gitsem Bir bankda sabahlasam yıldızları seyretsem Alabildiğince özgür olsam Küfür etsem ağız dolusu yakamozlara isyanımı haykırsam çekilin önümden yıldızlarımı yakamozlarımı kapatmayın desem Onlarda bana delime ne dese "mesela diyorum yani:) Muhsin yener




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!