ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Erol'ma
E….
Helenistik çağım,
kutsal Küdüsüm,
yoksul getom,
kefşedilmeyen çoğrafyam,
tufandan sonra elimde kalan son buğday tanem,
çağrılı olmayan konuğum,
aştığım sınır çizgim,
giz dünyam,
karanlık odam,
zulamdaki son kozum,
sana sunulmayı bekleyen avuçlarımdaki yüreğim,
yoksul geçmiş,
yoksun geleceğim,
her gün küllerinden yeniden yarattığım varlığım
SEN! Erol’um.. (...)
Aynur Sultan




Aynur sultan duygu yüklü bir hanımefendi olduğu kanaatindeyim çok özel bir insan olduğunuza eminim bu özellikler sizi başarıya götürecektır bir gün saglık ve mutluluklar diliyor,her zaman sizi ve şiirlerinizi takip edeceğim..
Sizin EROL'unuz varmis, bize pek laf düsmüyor. Degilse yazacak öyle coksey düsünerek gelmistim ki, sayfaniza!