Nasıl anlatayım bilmem ki üstad,
Şimdi her senenin bayramı aynı.
Eski bayramlardan kalmadı bir tad,
Elif'in, Döne'nin bayramı aynı...
Çiçek açmaz oldu taze dallarda,
Gelin birlik olalım,
Bayramlar bayram olsun.
Bir çıkar yol bulalım,
Bayramlar bayram olsun.
Gönül dünyan mı büyük, benim sevdam mı küçük?
Kalbinde ki menzile, kaç yılda varılıyor?
Büyür hasret yarları, aşılmaz olur göçük;
Şimdi sevenin sana, rüyada darılıyor,
Baş koyduğun yastığa, sen diye sarılıyor.
Sayılı gün geldi geçti,
Bayramınız kutlu olsun.
Kulluk eden sınıf geçti,
Bayramınız kutlu olsun.
Seni ben kalbime, yar diye yazdım,
Senden başkasına, yar demedim ki!
Aşkına mezarı yürekte kazdım,
Senden başkasına, yar demedim ki!
Sana olan sevgim varya,
Anlatılmaz, adı başka.
Çekilmiyor, hasret zor ya,
Doyulmuyor, tadı başka.
Diken bitmez yapraklarda,
Barışa türkü söyleriz.
Göğe komşu topraklarda,
Barışa türkü söyleriz.
Sana olan sevdam kalbimde yara,
Bana hüzün, sana gülmek yakışır.
Düşürmesin Mevla'm seni hiç dara;
Bana hüzün, sana gülmek yakışır.
Sana olan bu sevdamı,
Yaza yaza bıkar mıyım?
Felek salar çile, gamı;
Kıza kıza bıkar mıyım?
Almışsın dünyalar tatlısı bir kız,
Sen onun hakkını ver bibimoğli
Sanma ki küknerdan topladın sakız
Önüne halılar ser bibimoğli..




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!