Dört mevsim yalnızlık zor, sevdamı al yanına,
Koy kalbinin içine, yoksa bensiz üşürsün.
Ateşim düşsün senin, damarında kanına;
-Kayan bir yıldız gibi, yüreğimde ışırsın,
-Bu aşkın vebalini, ömür boyu taşırsın.
O gün seni sevmiyorum dedin ya;
Sen aşkını, ben aklımı kaybettim.
Sen ki bana bu cevabı verdin ya;
Ben aklımı, sen aşkını kaybettin.
Gül yüzlü sevdiğim hep gülsün diye,
Kapısına taze güller bıraktım.
Onu sevdiğimi hep bilsin diye;
Kapısına taze güller bıraktım.
Öyle dünya kurdum ki, hayalimde senleyken,
Gönül denen sarayın, yapısında sen varsın.
Kara kaş kara gözler, beni benden ederken;
-Almışsın yüreğimi, tapusunda sen varsın,
-Başka kimse giremez, kapısında sen varsın..
Benim bir kardeşim var, ismi gibi dik durur,
Ne çilesi tükenir, ne de gözyaşı kurur,
Bir yanı Erzincandır, bir yan Konya ya vurur;
Her gün okur bilirim, Fatihayı, İhlası.
Adı Elif Aktan'dır, Karacakız mahlası...
Senin hasretliğine, bir gün dayanamadı,
Gök karalar bağladı, burdan gittiğin anda.
Yüreğime kor düştü, bulut dayanamadı;
Karadeniz ağladı, burdan gittiğin anda.....
Vuslatın çırasını bekler gönül yakmaya,
Nar suyu sanma sakın, şu gözlerimden akan;
Gittiğin günden beri, kan geliyor bilesin.
Ümitsiz sevdan oldu, beni yıllarca yakan,
Seni her gördüğümde, can geliyor bilesin.
Arafat ta Müminlerin
Şefaat ta dili sensin
Sade Medine nin değil
Kâinatın Gülü sensin
Allah'ın sevdiği kulu
Kalbimin içinde bir yürek yaşar,
O sensin, sen bunu bilmiyorsun ki! ..
Sevenler aşkıyla dağları aşar,
Sen benim peşimden gelmiyorsun ki! ..
Sevdam ile kanatlanıp her gece,
Uçmak istiyorsan kalkıp gelsene.
Yüreğimden aşk badesi öylece,
İçmek istiyorsan kalkıp gelsene.




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!