Kimi yer sıcaktan kavrulur ama,
Şavşat'a ilkbahar zor gelir gülüm.
Çiçekler açsa da düşersin gama;
Şavşat'a ilkbahar zor gelir gülüm...
Akıp gidiyor işte, durmuyor bir saniye
Herkes tutmak istiyor bir yerinden zamanı
Verilmiş belli süre bizler gibi faniye
Herkes tutmak istiyor bir yerinden zamanı
Sevda gönül işdir, hızı yürekde atar
Diken engel değil gül’ü sevmeye
Bülbül ile gülde sevdayı gördüm.
Mecburmuydu Leyla çöle gelmeye,
Mecnun ile çölde sevdayı gördüm.
Nasıl anlatayım sensizliğimi
Zemheri neylesin, sensizlik soğuk,
Kapladın sevdanla tüm benliğimi
Kışın bir suçu yok, sensizlik soğuk.
Bir yürek vermiştim gönülden sana
Unutmak mümkün mü seni?
Sensizken içim yanıyor
Bir kere anlasan beni
Sensizken içim yanıyor
Aşka boyun büke büke
Ali Dilki Dostumun "Sevmezler Beni"
adlı şiirine Nazire olarak yazdım..
Ne şan şöhret ne mal mülk, hiç birinde gözüm yok
Şu yalancı dünyada çok şey mi diliyorum.
Yüreksiz sevdalara benim karnım artık tok;
-Duygular anlatılmaz, yürekte his diyorum
-Senden sadece beni sevmeni istiyorum
Güzellik nedir gülüm, değişir günden güne,
Yaşadığım dünyada, hem ebed hem ezelsin.
Sevdamda değişiyor, fark atar her gün düne;
-Sevdan kalbimde özel, sende bende özelsin,
-Güzel diye sevmedim, sevdim diye güzelsin.
Yazılan bir kaderi yaşıyoruz seninle,
Rest çektim bu hayatın gelecekte restine.
Sana şiirler yazdım, ben okurum sen dinle,
-Aldım resmin elime, toz kondurmam büstüne
-Yıktım bütün suçları ben feleğin üstüne
Ben sevdayı yüreğimde okudum,
Kitaba yazdığım, sizlerin olsun.
Hece hece, nakış nakış dokudum,
Mısraya dizdiğim, sizlerin olsun.




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!