Sende buldum sevdayı, sen Aslı’ydın ben Kerem,
Gözlerin tutuşturur, sözlerin söndürürdü..
Bu nasıl bir dünya ki, insanı eder verem;
-Gülüşlerin güzeldi, güneşi andırırdı,
-Senin masum bakışın, kalbimi yandırırdı..
Gözlerin mevsimlere, gülüşün ömre bedel,
Gölgen bile bir ömür peşin sıra yürümez.
Bir ömrü bir sevdaya ödüyor isen bedel;
-Gönlüne kar yağmıştır, yar gelmeden erimez,
-Karşılıksız sevdayla gönül işi yürümez..
Doğruyu söylemez ki, o baktığın aynalar
Görmek istersen seni, gözlerime bak yeter.
Seni sevmekle geçti, günler, aylar ve yıllar,
Bilmek istersen eğer, gözlerime bak yeter.
Müstakil yerin hazır, haber geldi tapudan
Dostla düşman birbirine karıştı,
Sırtını dönmeden bilemiyorsun.
Yüreklerde ne sevdalar yarıştı,
Vuslat gözyaşını silemiyorsun.
Gidince yüzüme hüzünler çöktü,
Belli ki bir ömür, gülmeyeceğim.
Yıllar sonra gelip içini döktü,
Beni hiç sevdi mi, bilmeyeceğim.
Çektirdin yıllar yılı, vurdukça vurdun bana,
Her zaman gönlümdeydin, sanma senden ıraktım.
Bu dünyada beşeri haklarım helal sana,
Ben sevdamın hakkını ahirete bıraktım.
Bir anda oldu her şey, göz gördü, gönül kaydı,
Şu dünyadan murat alalım derken,
Sen ayrı gezersin, ben ayrı gülüm..
Sarılıp birlikte kül olmak varken;
Sen ayrı yanarsın, ben ayrı gülüm..
Sensizken bu dünya oluyor dar ya,
Görünce kalbimde fırtına kopar
Kasırga bir yandan, tayfun bir yandan
Yürek de biriken gözümden akar
Yağmurlar bir yandan, yaşlar bir yandan..
Bize mi yazıldı bilmem ki keder
Mutluluğu tatmadım, şöyle gülecek kadar,
Zehirden acı geldi, sevdiğimin dilleri.
Ateş bacayı sardı, sevdim ölecek kadar;
-Gönül gözün görmedi, yüreğimde külleri
-Sen olmadan açmadı, aşk bağımın gülleri.
Yıllarca sevdim seni, hep uzaktan uzaktan,
Sana olan bu sevdam, hem ebet hem ezeldir
Kurtulamadım inan gönlümde ki tuzaktan;
-Sevda denilen duygu, yüreklere özeldir,
-Başkasını neyleyim, aşk seninle güzeldir.




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!