Aramıza dağlar tek tek dizildi,
Baktım ki onlarda sıralı değil.
Gözümden yaş diye seller süzüldü;
Gördüm ki sevdiğim oralı değil.
Uyan ey halkım kanma, hainin sözlerine
Etnik kimlik diyerek çekerler izlerine
Gelin birlik olalım, vuralım yüzlerine..
-Türk, Kürt, Laz, Çerkez deyip bozarlar aramızı
-Parçalamak isterler güzel vatanımızı..
Ne kadar özlemişim, sesini bilsen,
Duydum da, uyumadım, sabaha kadar.
Gözlerimdeki yaşlar, sel oldu görsen,
Aktı da, uyumadım, sabaha kadar..
Ağlamanı duyunca, çöktü içime,
İsterdim seninle maziye dönmek
Sevda mevsiminin zamanı geçti
Senin kollarında isterdim ölmek
Kurban kesiminin zamanı geçti
Dört gözle bekliyor baharı arı
Ey güzel Şavşat'ım, Cevizli Köyüm,
Elveda demenin zamanı geldi..
Özlemim olacak balkon da çayım,
Elveda demenin zamanı geldi..
Ne de çabuk geçmiş baktım altı ay,
Yine gönül mevsimim döndü bahardan kışa
Güvendiğim dağlara, yağıyor kar sevdiğim
Dayanmadı yüreğim sendeki o bakışa
Bu nasıl bir ateş ki, sönmüyor kor sevdiğim..
Yüreğim yangın yeri, bu sevdadır kin değil
Gülşende güller soldu, artık bülbül ötmüyor
Gönül bağım tarumar, hor geliyor gözüme
Uzaklaşsam da senden, hayal gözde bitmiyor
Sana kavuşmak inan, zor geliyor gözüme..
Çok tatlı bakıyordun, sandım ayın ondördü
Daha çok kömür diye, söndü iki yüz ömür,
İktidar - muhalefet, birlikte Soma'dayız.
Gözü doymazlar için, yetmez bu kadar kömür;
-Yediden yetmişe biz, dua da Soma'dayız,
-Gelmesin başka haber, milletçe komadayız.
Sevda denilen yolda çilekeş olacaksın,
Yüreğine söz geçmez, illaki seveceksin.
Çekip gitsen de, bir gün, maziye döneceksin,
Elinde değil senin, illaki seveceksin..
Bütün solan çiçekler, bak tekrar açıyorlar,
Sen varken, şu benim garip gönlümde,
Hep bahar yaşarım, kışlara inat..
Seni ki görmüşüm ahir ömrümde;
Kanatsız uçarım kuşlara inat..
Seversen olmaz ki yürekte riya,




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!