Ayrılık çok zor geldi, yıllar verdim yasına
Kimse merhem olmadı, yüreğimin pasına
Gözlerim dalar gider, dağların arkasına;
-Seni sevdim seveli, oldum dertler sandığı
-Duman çıkmaz yürekden, belli olmaz yandığı..
Gönlümün sultanı, gözümün nuru
Gülmeni istedim, gülüyor musun?
Bu sevdan kalbimde temiz ve duru
Bilmeni istedim, biliyor musun?
Karadır bu sevdam, pişman değilim
Geçti günler, aylar, yıllar
Zaman beni yordu gülüm
Seni sarmak ister kollar
Hasretin bir kordu gülüm
Aradım güneş de ayda
Biliyorum sana bu, kara sevdam yetmedi
Delice sevdiğimi, kalbim inkâr etmedi.
Unut dedikçe gönlüm, yürek dedi bitmedi
Delice sevdiğimi, kalbim inkâr etmedi.
Şiirlerim sanaydı, türküler hasretine
Kime derdimi diyeyim
Dost bildiğim dost değilmiş
Artık kime güveneyim
Dost bildiğim dost değilmiş
Almış eline kalemi
Yazar ağzına geleni
Kalp atış ritmimi sen belirlerdin
Ben aşktım sen sevdam kavuşamadık
Bakışlarla sanki bağrım delerdin
Ben aşktım sen sevdam buluşamadık
Girince araya sensiz seneler
Öyle bir acı ki bu anlatılmaz,
Aşk yürek işidir, alıp satılmaz,
Topraktan bitmedi, söküp atılmaz
Yıllara bakarak beklemek seni
Geçti bak seneler sanki uçup ta,
Ayrılık yazılmışken, sanma vuslata erdim,
Hayat verdi gülüşün, gözyaşın oldu derdim,
Sen istesen yeterdi, yollarına sererdim,
-Bu yürek benim değil, ben onu sana verdim
-Dünyaya tekrar gelsem, yine seni severdim
Her yıl ömür tükeniyor
Yeni yılı kutluyorlar
Bunlar neye güveniyor
Yeni yılı kutluyorlar
Ulan ömür mü uzuyor
Nasılda üzmüşüm bilmeden seni,
Elim kırılsa da yazmasaymışım.
Ağlamanı duymak pek üzdü beni,
Elim kırılsa da yazmasaymışım..
Madem seni üzdüm, hakkın geçmiştir,




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!