Asla Şiiri - Yorumlar

Olcay Arslan 2
20

ŞİİR


32

TAKİPÇİ

Sokaklarda dolaştım bugün…
Şehir bakmadı yüzüme.
Yürüdüm… Yürüdüm…
Kendime rastlamadım.
Çocukluğum düşer önüme…
Köşe başlarında belki…

Tamamını Oku
  • Olcay Arslan
    Olcay Arslan 10.04.2026 - 09:09

    Yorumun için gerçekten teşekkür ederim. Şiirin eski hâlinin sende böyle bir iz bırakmış olması benim için çok kıymetli. Bazen yazdıklarımı dönüp yeniden ele alıyorum. Belki sadeleştirmek, belki farklı bir yerden bakabilmek için. Bu süreçte ilk hâlin taşıdığı duygunun sende daha güçlü karşılık bulduğunu duymak da benim için önemli bir geri bildirim oldu.

    Haklı olabilirsin. Bazı şeyler ilk yazıldığı anda daha sahici, daha güzel olabiliyor. Revize ederken o hissin bir kısmı değişmiş ya da dağılmış olabilir. Yine de şiirin farklı hâllerinin okurlarda başka başka kapılar açtığına inanıyorum.

    Senin onu eski hâliyle hatırlaman ve öyle sahiplenmen beni mutlu etti. Bu da şiirin aslında yaşamaya devam ettiğini gösteriyor. Tekrar teşekkür ederim, içtenliğin çok değerli.

    Sevgiler,
    Gül Den...

    Cevap Yaz
  • Gül Den
    Gül Den 04.04.2026 - 12:48

    Olcay, bu benim bildiğim eski şiirin ise üzüldüm.
    Sanırım revize etmişsin.
    Eski hali akışkan, sahne kuran ve imgeleri derinleştiren bir yapıdaydı. Atmosfer kuran, hikâyesi olan, içine girilen bir yalnızlık şiiriydi o.
    Revize edilen versiyon ise daha çok parça parça duygu atışları gibi; modern, evet… ama bazı yerlerde yüzeyde kalmış.
    Eski haliyle gönlümde yaşatacağım onu :))
    Sen ustasın benden, elbet bir bildiğin vardır ama ben de böyle gördüm. Belki de o şiirinin yeri bende ayrı diyedir kimbilir...

    Cevap Yaz
    Olcay Arslan

    Yorumun için gerçekten teşekkür ederim. Şiirin eski hâlinin sende böyle bir iz bırakmış olması benim için çok kıymetli. Bazen yazdıklarımı dönüp yeniden ele alıyorum. Belki sadeleştirmek, belki farklı bir yerden bakabilmek için. Bu süreçte ilk hâlin taşıdığı duygunun sende daha güçlü karşılık bulduğunu duymak da benim için önemli bir geri bildirim oldu.

    Haklı olabilirsin. Bazı şeyler ilk yazıldığı anda daha sahici, daha güzel olabiliyor. Revize ederken o hissin bir kısmı değişmiş ya da dağılmış olabilir. Yine de şiirin farklı hâllerinin okurlarda başka başka kapılar açtığına inanıyorum.

    Senin onu eski hâliyle hatırlaman ve öyle sahiplenmen beni mutlu etti. Bu da şiirin aslında yaşamaya devam ettiğini gösteriyor. Tekrar teşekkür ederim, içtenliğin çok değerli.

    Sevgiler,
    Gül Den...

Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta