mektup yazar gibi
bu şehirde nasıl sevdiğimi
hatırlayacağım diye korkuyorum
gece yağan yağmurlar gibi
yalnızlığımı biliyorum
gözyaşlarımı ördüm
gecelerce
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




adı gibi kendiside büyük bir duygu AŞK aşkı bilmek yaşamak yaşattırmak, acısını bilmek mutluluğunu içmek işte öylesine bir duygu.. yüreğinize kaleminize sağlık 10 puan + antoloji diyorum..
Üstadım yürekten tebrikler..çok güzel çok...
aşk.. insanın içinde yaşadığı.. insanı kabuğuna çekilmesine sebeb duygu..kapatır kapıları..bir kendi ve bir sevilen vardır içinde..hissettiren bir şiir..tebrikler üstad
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta