Olmadı...
Öyle sarhoşum ki
Dilim dolanıyor birbirine
Kısrak bir tay damarlarımda
Bir oyana bir buyana deli fişek
Ölmem mi bir kuru sevda aşkına
Divane olup gezmem mi
Bir kaş çatıp can yakan bakışına
Sen kara toprak olsan
Girmem mi koynuna allah aşkına
imtihanım mıdır beni gaflete düşüren
Yolumdan çekip çeviren
nefsimmidir beni terbiye eden
Çekip çekip güneşi üzerimden
Ortasındayız yalnızlığın
Henüz açmamış çiçekler
Gelmemiş sabahlarda
Bir yudumda içilen gerçekler
Figan feryat gelecek
HİCRAN ATEŞİ YAKTI BEDENİ
HÜSNÜNE YAR GÜLŞENİN
AH EDİP İNLEDİM BEZMİNDE
BİR LÜTFEDİP GEL MECLİSİME
Son yapraklar dökülüyor yüreğimden
Kasırgalar fırtınalar dertleşir üzerimde
Bir tutsam nefesimi, ah bir duysam sesini
Çarpınır kalbim deli bir kuş gibi, nefesinle…
Hazin bir sesleniş kuruyan dudaklarımda…
İnkar ettiğin ne varsa...
Sırra kadem basan ruhuyetin
bir şey var sende
gözlerine bulaşan bu tufan rengi..
bir şey var!
şüphe benliğinin karanlığından
Ben mevsimleri bıraktım
Günleri, Ayları yılları ...
Hatta! geceleri mim çektim üzerime..
Uzun sürmüyorsa artık uykularım
Sabaha göz ucumu bıraktım...
Sen sende yoksun
Sadece gözlerimi geri ver
Kalbim zaten ağlamaklı
Hayallerim bulutlarla yoğruldu
Şimdi sağanak sağanak
BU GECE İÇTİĞiM SON KADEHİMSİN
ALDIĞIM NEFESTE KÜLLENSİN İSMİN
NEŞEMDE MUHABBET CANIMDA SENSİN
DÖKTÜĞÜM GÖZYAŞI IZDIRAP SENSİN
SON ARZUM EMELİM HER ŞEYİM SENSİN




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!