Yine seni aradım boş bakan yollarda. Seni sensizlikte aradığım yalnız gecelerde ben hep gökyüzünün parlaklığına gizlendim. Seni oradan hiç olmazsa bir kere görürüm diye. Çünkü seni bir kere görmek benim ömrüme ömür katıyordu. Bu yüzden ben hep ölümsüzlüğü aradım sensizlikte ve zamanla yarıştım gizlice. Ve sen bir duygunun düşüncesiydin gecelerimde. Yalan hayallerin en gerçeğiydin sen. Gözyaşlarımın akma sebebiydi sensizlik. Sen bir artisttin yaşam sahnemde. Çünkü her yerinde sen vardın bu sahnenin. Yazan da sendin oynayanda. Ah bir bulabilsem seni, gecelerin en aydınlık güneşinde. Bulabilsem seni yalan dünyanın en gerçek yerinde. O zaman yaşarım ölümsüzlüğü ve o zaman yenerim zamanı.
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Bu şiir ile ilgili 0 tane yorum bulunmakta