Anneme... Şiiri - Muharrem Öztürk

Muharrem Öztürk
55

ŞİİR


0

TAKİPÇİ

Anneme...

Anlatmak o kadar kolaymı sanki,
Ve o kadar kolaymı sensiz yaşamak?
Nasıl yaşarım bilemiyorum,
ve nasıl bir şeydir Annesiz olmak?
Ah annem, bilsen rüyalarıma giren,
Ve beni düşündüren bir kıyamet var.
Her sabah uyandığımda,
Ve her an seni düşündüğümde.
Yaklaşıyor son demi ömrün.
Ve düşünmeden olmuyor sensiz zamanı.
Ama işte öyle acımasız,
Ve öyle gerçek ki hayat,
Bir sonsuz şarkıdır,
Yaşamak ömrün son demini bahtiyar.
Sana uzatmak ellerimi,
Ve uzanmak istiyorum ayaklarına,
Öpmek için.
Bu can senin anam,
Ve sana kurban bu ihtiyar.

Muharrem Öztürk
Kayıt Tarihi : 30.03.2007 00:20:00
Yıldız Yıldız Yıldız Yıldız Yıldız Şiiri Değerlendir
Yorumunuz 5 dakika içinde sitede görüntülenecektir.
  • ŞUHENNUR TÜRKÖZÜ
    ŞUHENNUR TÜRKÖZÜ

    bayildim.....
    Gercekten çok anlamlı ve bahtiyarlı bi şir
    19 yıl sonra yine sizin olumsuz sirlerinizde kendimi buludum......
    Ozamanlar bir genç kızdın şimdi ise evli barklı bir bayyanım amaa anne özlemi hiç dolmuyo olmuyo vazz gecmiyo #ENGENES_MADE_ENHYPEN_7

    Cevap Yaz
  • Mahir Toksoy
    Mahir Toksoy

    anaların değeri anlatılmaz ,güzel olmuş ,sağken değerlerini bilmek lazım

    Cevap Yaz

TÜM YORUMLAR (2)

Muharrem Öztürk