Anneme... Şiiri - Yorumlar

Muharrem Öztürk
55

ŞİİR


0

TAKİPÇİ

Anlatmak o kadar kolaymı sanki,
Ve o kadar kolaymı sensiz yaşamak?
Nasıl yaşarım bilemiyorum,
ve nasıl bir şeydir Annesiz olmak?
Ah annem, bilsen rüyalarıma giren,
Ve beni düşündüren bir kıyamet var.
Her sabah uyandığımda,

Tamamını Oku
  • ŞUHENNUR TÜRKÖZÜ
    ŞUHENNUR TÜRKÖZÜ 30.03.2026 - 12:47

    bayildim.....
    Gercekten çok anlamlı ve bahtiyarlı bi şir
    19 yıl sonra yine sizin olumsuz sirlerinizde kendimi buludum......
    Ozamanlar bir genç kızdın şimdi ise evli barklı bir bayyanım amaa anne özlemi hiç dolmuyo olmuyo vazz gecmiyo #ENGENES_MADE_ENHYPEN_7

    Cevap Yaz
  • Mahir Toksoy
    Mahir Toksoy 30.03.2007 - 00:36

    anaların değeri anlatılmaz ,güzel olmuş ,sağken değerlerini bilmek lazım

    Cevap Yaz

Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta