Anlatmak o kadar kolaymı sanki,
Ve o kadar kolaymı sensiz yaşamak?
Nasıl yaşarım bilemiyorum,
ve nasıl bir şeydir Annesiz olmak?
Ah annem, bilsen rüyalarıma giren,
Ve beni düşündüren bir kıyamet var.
Her sabah uyandığımda,
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




bayildim.....
Gercekten çok anlamlı ve bahtiyarlı bi şir
19 yıl sonra yine sizin olumsuz sirlerinizde kendimi buludum......
Ozamanlar bir genç kızdın şimdi ise evli barklı bir bayyanım amaa anne özlemi hiç dolmuyo olmuyo vazz gecmiyo #ENGENES_MADE_ENHYPEN_7
anaların değeri anlatılmaz ,güzel olmuş ,sağken değerlerini bilmek lazım
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta