Alpha Şiiri - Yorumlar

Küçük İskender
299

ŞİİR


378

TAKİPÇİ

Nehirlere karışan zehirli atıklar gibi
ağır ağır akarak kanıma karışmakta
yokluğun!

Hiç sormadım, neydi başka elbiseler içinde bulduğun
aynı askıyla dolaba kaldırılan iki güzel yelektik biz
güveye benzer bir şey oldu suskunluğun!.. anladım ki:

Tamamını Oku
  • İlknur Öz
    İlknur Öz 23.07.2008 - 02:35

    bu şiir arakadasımın duvarındaydı....ve her girişimde bu şiiri okurdum.sade bir şiir ancak sonundaki cümleyi tam anlamış değilim..

    Cevap Yaz
  • Necmi Uçar
    Necmi Uçar 03.05.2008 - 09:13



    Nehirlere karışan zehirli atıklar gibi
    ağır ağır akarak kanıma karışmakta
    yokluğun!

    Evet insan sevdiğinden ayrı kalırsa gün geçtikçe özlemi daha artar, güzeldi tebrik ederim.


    Cevap Yaz
  • Fatih Özdemir
    Fatih Özdemir 03.02.2008 - 14:08

    MÜKEMMEL ÖTESİ ... BAŞARILARININ DEVAMINI DİLERİM.. SENİ VE ŞİİRLERİNİ ÇOK SEVİYORUM...

    Cevap Yaz
  • Kemal Sevil
    Kemal Sevil 05.10.2007 - 17:16

    küçük iskenderin ayrı bir yeri var her ne kadar aykırı gözükse de o bizim için sağlam şair..

    Cevap Yaz
  • Ferdi Koçlu
    Ferdi Koçlu 28.08.2007 - 03:45

    İskender ayağına bağ olmaya çalışanlara inat yazmaya devam et...

    Saygılarımla..

    Cevap Yaz
  • Derya Kılıç
    Derya Kılıç 27.08.2007 - 00:16

    Nehirlere karışan zehirli atıklar gibi, ağır ağır akarak kanıma karışmakta yokluğun... Hep söyledim hep söylüyorum büyük be İskender!

    Cevap Yaz
  • Hüseyin Celep
    Hüseyin Celep 25.12.2006 - 00:03

    ...
    Farklı osun da varsın şiir olmasın...

    İnsan biraz emek verir be kardeşim

    Düzeltilse enteresan bir şiir olabilirdi

    Cevap Yaz
  • Fehim Alkan
    Fehim Alkan 22.12.2006 - 18:30

    the big blue overture bir şeyler demiş yok şiir kafiye değil sanatsal ögeler değil öyle diyen mi var. Yok efendim farklılığını ortaya koymuş, zekice imiş falan filan.kardeşim neresi zekice hiç mi şiir görmedik. Bu şiirin hangi mısraı sende ne uyandırıyor. sadece 'bak bu şahıs benim anlayamadığım şiiri anlamış helal olsun' denmesi için mi yapılıyor bu acayip yorumlar.

    Cevap Yaz
  • Sema Özgür
    Sema Özgür 21.12.2006 - 23:19

    Farklılığını yine ortaya koymuş K.İskender ...Ben şiire sanatsal yaklaşmanın anlamını bi türlü kavrayamadım.Bence şiirde aranan, kafiye yada bazılarının değimiyle sanatsal öğeler değil anlam olmalıdır.. bunuda çok zekice ortaya koyan bir şair var onu görmezlikten gelenler için yapacak birşey yokk..

    Cevap Yaz
  • Ayhan Uçar
    Ayhan Uçar 21.12.2006 - 22:54

    Korktum,
    aşağı tükürsem sakal,
    yukarı tükürsem bıyık,
    Ne desem boş,
    3. bir görüşü seslendirip hedef tahtası olmak istemem:)

    Cevap Yaz

Bu şiir ile ilgili 68 tane yorum bulunmakta