Nehirlere karışan zehirli atıklar gibi
ağır ağır akarak kanıma karışmakta
yokluğun!
Hiç sormadım, neydi başka elbiseler içinde bulduğun
aynı askıyla dolaba kaldırılan iki güzel yelektik biz
güveye benzer bir şey oldu suskunluğun!.. anladım ki:
Sırtımda, taşınmaz yükü göklerin;
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
Devamını Oku
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?




bu şiir arakadasımın duvarındaydı....ve her girişimde bu şiiri okurdum.sade bir şiir ancak sonundaki cümleyi tam anlamış değilim..
Nehirlere karışan zehirli atıklar gibi
ağır ağır akarak kanıma karışmakta
yokluğun!
Evet insan sevdiğinden ayrı kalırsa gün geçtikçe özlemi daha artar, güzeldi tebrik ederim.
MÜKEMMEL ÖTESİ ... BAŞARILARININ DEVAMINI DİLERİM.. SENİ VE ŞİİRLERİNİ ÇOK SEVİYORUM...
küçük iskenderin ayrı bir yeri var her ne kadar aykırı gözükse de o bizim için sağlam şair..
İskender ayağına bağ olmaya çalışanlara inat yazmaya devam et...
Saygılarımla..
Nehirlere karışan zehirli atıklar gibi, ağır ağır akarak kanıma karışmakta yokluğun... Hep söyledim hep söylüyorum büyük be İskender!
...
Farklı osun da varsın şiir olmasın...
İnsan biraz emek verir be kardeşim
Düzeltilse enteresan bir şiir olabilirdi
the big blue overture bir şeyler demiş yok şiir kafiye değil sanatsal ögeler değil öyle diyen mi var. Yok efendim farklılığını ortaya koymuş, zekice imiş falan filan.kardeşim neresi zekice hiç mi şiir görmedik. Bu şiirin hangi mısraı sende ne uyandırıyor. sadece 'bak bu şahıs benim anlayamadığım şiiri anlamış helal olsun' denmesi için mi yapılıyor bu acayip yorumlar.
Farklılığını yine ortaya koymuş K.İskender ...Ben şiire sanatsal yaklaşmanın anlamını bi türlü kavrayamadım.Bence şiirde aranan, kafiye yada bazılarının değimiyle sanatsal öğeler değil anlam olmalıdır.. bunuda çok zekice ortaya koyan bir şair var onu görmezlikten gelenler için yapacak birşey yokk..
Korktum,
aşağı tükürsem sakal,
yukarı tükürsem bıyık,
Ne desem boş,
3. bir görüşü seslendirip hedef tahtası olmak istemem:)
Bu şiir ile ilgili 68 tane yorum bulunmakta