Muhalifler beğenmiyormuş bizi
Adımız çıkmış
Yaralı parmağa işemezler diye,
Neymiş, AKP bütün fabrikaları satmış
Yalan yok, yeşilciyiz hepimiz,
Dumansız sanayii tercihimiz
En karlısı din ticareti
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




kocaman tebrikler
Çok güzel bir taşlama şiiri. Yeşili sevdiklerini çok iyi biliyoruz. Kutu kutu biriktiriyorlar hem de. Kaleminize sağlık, kutluyorum.
Bence zirve yapmış-üstüne harf koysan bozulur- kutlarım ustat...
Sayın Mehmet Halil,
Harika bir betimleme,bu kadar içten ve açık duyarlılıkla ifade edilmiş duygular ve düşünceler.Tabiiki bugüne kadar AKP'den böyle bir yorum yapılmadı ve semtine uğrayan olmadı.Aslında toplumsal ve sosyal bir kritik olarak algılıyorum.Sizi ve kaleminizi kutlarım.Böyle yürekli adam gibi adam çıkmaz onlardan,tebrikler !Sayfalarımda paylaşıyorum.
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta