Muhalifler beğenmiyormuş bizi
Adımız çıkmış
Yaralı parmağa işemezler diye,
Neymiş, AKP bütün fabrikaları satmış
Yalan yok, yeşilciyiz hepimiz,
Dumansız sanayii tercihimiz
En karlısı din ticareti
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




kocaman tebrikler
Çok güzel bir taşlama şiiri. Yeşili sevdiklerini çok iyi biliyoruz. Kutu kutu biriktiriyorlar hem de. Kaleminize sağlık, kutluyorum.
Bence zirve yapmış-üstüne harf koysan bozulur- kutlarım ustat...
Sayın Mehmet Halil,
Harika bir betimleme,bu kadar içten ve açık duyarlılıkla ifade edilmiş duygular ve düşünceler.Tabiiki bugüne kadar AKP'den böyle bir yorum yapılmadı ve semtine uğrayan olmadı.Aslında toplumsal ve sosyal bir kritik olarak algılıyorum.Sizi ve kaleminizi kutlarım.Böyle yürekli adam gibi adam çıkmaz onlardan,tebrikler !Sayfalarımda paylaşıyorum.
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta