Şelale gibi akmak, ağlamak istiyorum;
Çünkü geride kaldı sevgili ve de dostlar,
Dere olup hırçın hırçın taşmak istiyorum,
Allahaısmarladık sevgiler mutluluklar...
Yırtılıyormuş gibi ağlamak istiyorum,
Artık eskisi gibi geçmeyecek haftalar!
Sevgili ve dostları bulmak mı? Arıyorum,
Şimdi takvimim sadece acıtan yapraklar.
Gözyaşlarım ateşten, ağlamak istiyorum;
Tek görevi aklımı tırmalamak: Hülyalar.
Dostu özlüyor, aşkıma hasret çekiyorum,
Geçmiş, acı, hatıra kafamı bunaltanlar.
Şelale gibi akmak, ağlamak istiyorum;
Artık eskisi gibi geçmeyecek haftalar!
Dostu özlüyor, aşkıma hasret çekiyorum;
Acımdan kırıldı kalemim, yandı kağıtlar!
Kayıt Tarihi : 28.06.2026 19:52:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!