Haykırmak istiyorum
Ah evlatlarım sevinçlerim
Bu kadar çabuk yılmak niye
Dualarım umudum
Beklediğim cici bebeklerim
Burası imtihan
Sarıl duana
yılmayın sakın
niye kuzum niye
yıkılmak niye
kulluk ağır mı niye
niye meleklerim niye
kulluk tek şeref tek
yüreğimde kor ateşler
Cehenneme ne hacet
Bu utanç ile yaşamak
gerek yok diye
Hakka sarıldım ben
Katı sanmayın sakın
Doğduğum gün oldum aşık
ölmek ne güzel şey
Aslolan tanrı rızasıydı
Vuslata erişilecekken
Dönmek niye
kuzum niye
Kayıt Tarihi : 24.06.2026 14:22:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!