seni, daha tehlikeli bölgem yapmalıyım,
kalbimi, kalkan yapmalıyım gönlüme,
ayaklarım altında şimdi, öncekiler,
ilahi aşktır, benim muradım,
kararlarımın kölesi olmalıyım,
gördüklerimin, kurbanı olmamalıyım..
Ağladım içten içe gözüm yaşlı değil,
Dudaklarım gülerken içimde ölen tebessümlerim,,
Ve doğan güneş, bir sinede umuda selvi,
Yırtıp atıyor hüzünlerimi..
Zift karası hatıramda sen piri pak,
Bilirem beni sevisen,
Vağıtlar günlere aylara yıllara döndi gelmedin,
Beni gırmamağ için dönmedin,
Bilirem beni sevisen..
Hasretin bağrımi eşeledi,
insanlar hep seviyoruz derler,
bir gün düşünmediler,
bu sevgili ne ister,
ne yapar,
ne yer !!!
sıkıntısında yanında mısın ?
Gözyaşlarımı tutmak için çabalayıp,
Kendime hâkim olmaya uğraştım,
Acıma gömülüp kaldım,
Sona erdi ruhum umutları..
Narin bir ruhun çektiği azabı,
Günahı hapsettim gönlüme,
Sonra hemen sildim af diledim,
Şahit bırakmadım geriye,
Tek şahit Rabbim..
Bıraktım kendimi kendime,
İçerdekiler..;
İçeri girmem için müsaade verin..!
Bir dileğim var kabul edin..
Nebi müsaade verdi içeri girsin,
O iblistir lâin..!
Allah'ın üzerine olsun laneti..!
Sinsi bakışlar yılan gibi,
Sokmak için pusuda akrep gölgesi,
Farenin üfürük sesi,
Tebessüm aynada masumiyet ölü gibi..
İnsan oğlu kötülüğün selefi,
"Ders bir... Yaptıkların peygamber sünneti değilse ya ne ki peki. O halde Yaptıklarını izle. Kötülüğü izle ve dinle. Bu sana gelsin."
Mürekkep kan, kağıt ise insan derisi
Şeytanın rahlesinde diz çöktü geri zekalı birisi
Önce yalanı fısıldadı, sonra dedi ki "bu senin hakkın"
Adalet rafa kalktı, zulümse artık en yakın arkın!
Küllenmiş eski duygular ayrıntısı,
Yaşantıma ışık tutulmadı,
Herşeyin sorumlusu şeytan mı..?
Peki şeytanlaşmış insanları..
Duygusuz bir yaratıktık,




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!