Tabibi Rabbim ruhumda sızı,
Gözümde kandan gözyaşı,
Belimde kambur özünde sızı,
Deşildikçe kanıyor hançer yarası..
Dilde kelâm kurşun yarası,
Caddeler ve sokaklar sessiz ve ıssız,
Tecellisi kesti rabıtayı,
O hakikâtler yıkıldı,
Bâhusus dem çaldı sessizlik ve ıssızlık..
Yüzünde şeytan ve hileli bir ifade,
Gökleri görebileceğiniz bir direk olmaksızın yükselten O’dur, ulu Azîz,
Şimşeği size hem korku hem ümit olsun diye gösteren, bulutları var eden kederiz.
Allah dilediğine rızkı genişletir ve dilediğine daraltır bir ölçüyle,
Kâinat O'nun o şaşmaz nizamına bakar, boyun eğer o ulu hükmüyle.
Ve yüsebbihu-rra’du bihamdihi ve-lmelaeiketu min hîfetih! "Gök gürültüsü O’nu hamd ile, melekler de O’nun korkusundan tesbih ederler!"
rahat felakete yattı,
denedim olmadı,
sabrımın sonu, uykumu kaçırdı,
çabamın sonu, vuslata varamadı,
bıraktığım izler hep aynıydı,
somurtkand,ı hep felakete yattı..
Gece batan güneş,
Gündüz sönen yıldız ve ay,
Çocuğu olan bir tanrı,
Elle tuttuğun bir varlık mı..?
Tapılmaya değer kimdir..?
İçimizdeki yangını söndürecek ilaç,
Yok şu merhemin feryadı,
Mağlup, beden hüzün altında kıskaç,
Çıkış yolları hep duaya muhtaç..
Perhiz ettik bedende ruhları,
En büyük korkularım masum kaldı,
Ben, feryatlarıma gizlendim,
Yolumdan saptıran imtihanlarım,
Kanca takmış geride bıraktıklarıma,
Nefes almak na mümkün,
Düşse aklıma sen ,
Kıyamam tutar kavrarım hemen,
Düşlerim seni düşlemeye kıymaz,
Sever ya seni sevmeye dahi kıymaz,
Duygularım senden ayrı bişe duymaz,
Söylesen inanırım her tekerrürde,
Oysa herşeye razıydım tek nefesinde,
Tamam sevgili olmayalım kırılırsın madem,
Zaten kırılırım öyleyse..
Aklımda sen, dilimde sen, gönülde sen,
Ölüm karşısında doktor refakâtçidir,
Hüzünlü hikâyeler yüzden attı sevinci,
İzhara çalışılır muhabbeti,
İffetle o tatlı nimeti,
İstikâmette sarf etmek lazım ve elzemdir..




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!