Annem yok artık
Annem yok artık
Gülen gözleri sımsıcak elleri
Karışıp gitti topraga
O nur yüzlü meleğim
Gün batımında
dakika dakika yaşadım seni
günbatımında
gözlerin cemalin hiç çıkmadı aklımdan
günbatımında
vermiştim sana kırmızı gülleri
Yıldırım çarpar gibi çarptın beni
Büyülendim bir anda sana
Ayın ondördü gibi yüzün
Gözlerine hiç bakamıyorum
Ruhunun güzelliği kamaştırıyor gözlerimi
Ne yapsam nereye gitsem
yaz bitdi
Üstümüze üstümüze gelmeden seneler
İçimizdeki kapılar bir bir kapanmadan
umutlarımız heyecanlarımız sevdalarımız tükenmeden
yaşamak gerek hayatı doyasıya
anneme-2
askerdim uzaktım uzaktım senden
ayda bir iki kez duymam yeterdi sesini
giderken ardımdan sular dökmüştün anne
ve ben geldim sayılı gün tükendi
Rüyalarımda korktuğum zamanlarda
Sana koşardım annem
Yanımda olsaydın sana yaslanırdım
Ben şimdi kime sarılacağım annem
Gittin dünyadan yoksun işte
Örgenince yokluğunu
Şehir üstüme üstüme geldi
Gökkubbe üzerime çöktü sanki
Annelerin hasıydın sen
Ne güzel de gülerdin
O gülen gözlerin toprağa aktı
Doyamadım ben sana annem doyamadım
Askerliğim bitti döndüm ama
Sen gitmişten ötelere
Sarılamadım sana koklayamadım seni
Oturdum ağladım saatlerce mezarının başında
Gözlerim hep yaşlı senden sonra
Geride siyah beyaz bir resmin kaldı
Bir de bana ördüğün yolluğun
Her sabah o yolluğun uğurluyor beni işe
Gittin ama ötelere her zaman aklımdasın yüreğimdesin annem
Üniversiteyken kışlık kavunlar saklardın bana
Bir defasında bir narı bile saklamışsın
Küçük öğretmenim yesin diye
Sımsıcak gülüşünü beni kuzum diye koklayışını
Yağda yumurtalarını
Özlüyorum özlüyorum annem
Sensizim şimdi sensizlik koca bir hiç
Hatıralarınla yaşamaya çalışıyorum
Bir torunun oldu annem
Ah bir görebilseydin onu
Nasılda severdin sen onu annem
Anlattım seni nasıl yüce bir anne olduğunu
Getirdim sana onu
Ben ağlarken kabrinin başında
Torunun da ağladı annem
Sevdalar vardır,
sevdalar sonsuz
Dillere destan,
Sevdalar vardır sevdalar
SEN MİSİN SEN
sen misin sen
ruhumu çalan güzel
gecelerde yolumu aydınlatan yıldız
sen misin sen yoksa
sensiz dünyayı neyleyeyim
Eylül ikindilerinde
Sensizim Sakarya caddesinde
Yürüyorum bir de bana sor
Nasıl da mutsuzum sensiz
Her adımımda seni arıyor gözlerim




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!