Belki
Belki bahar gelmiştir hazan yemiş ruhuma,
Kırlangıçlar da uğramaz; göğümde kış yok oysa.
Bir tomurcuk ağlıyor dalların ucunda,
Suskun bir sevinç gibi inliyor bir sevda...
Belki güneş doğmuştur, kim bilir; içimde gece sanırken,
Bir tebessüm kalmıştır gözyaşımın gerisinden.
Adını unuttum sandığım o eski şarkının sesinden,
Ansızın çalıyor şimdi kalbimin ezgisinden...
Belki rüzgâr esmiştir yıkık taş avluma, dağların gerisinden,
Yüzümde, unuttuğun sıcaklık tutuştuğu andan.
Ne seninle tamamım,
Ne sensiz eksiliyor içimdeki bu fırtına.
Yüreğim susmayı seçtiği anda,
Anılar hücum eder sol yanıma...
Ya sustur şu yüreğimdeki kasırgayı,
Ya da eşlik et sessiz çığlıklara.
Yoksa öldürecek beni
İçimi yakan bu sevda...
Kayıt Tarihi : 9.04.2025 21:18:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!