Adın bile farklıdır, yoktur eşin benzerin,
Şu kalbimin içinde, özeldir senin yerin,
Ben ne ölçüler bildim, nice sarraflar gördüm,
Mümkün değil ölçemez, bilmeyenler değerin
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




çok üretim imalat hataları riskini artırmış...şiir diyemiyorum okuduklarıma...
Merhaba değerli dost bu güzel şiirden dolayı kutluyorum sizi başarılı ve güzel bir şiir yazmışsınız bu güzel eseri bizlerle paylaştığınız ve okuttuğunuz için size teşekkürler ve başarılar geleceğiniz aydınlık hep sıhatlı kalasınız.ömür boyu acılar görmüyesiniz .
Saygılarımla
Mehmet Çobanoğlu
Okurken hiç rahatsız etmedi mükemmel ibr anlatım bukemmel bir akış
Kaleminize sağlık
Hoş şiirinizi zevkle okudum Sayın Karakaş! Can-ı gönülden tam puan ile tebrikler ve listemde. Yüreğiniz dert görmesin, kaleminizden mürekkep eksilmesin.
Çok çok güzel bir şiirdi, yüreğinize sağlık.Tebrikler...
Bu şiir ile ilgili 6 tane yorum bulunmakta