Ey fâni sevgili!
Kendime de oldum gurbet,
Nere gitsem başım gârip;
İçirdin yâr Aşktan şerbet,
Ondan böyle aşım gârip..
Ey fâni sevgili!
Severken delice kavuşturmayan,
Durmadan ayıran yollar utansın;
Ayrılığı bizden savuşturmayan,
Aramıza giren yıllar utansın..
Ey Gönül!
Pir Sultan Abdal'ım zâlime duran,
Dalkavuk, yalaka olan utansın;
Kula kulluk etme! Emridir Kur'ân,
Nefsinin yolunda ölen utansın..
ŞARKI SÖZÜ, BESTECİSİNİ BEKLİYOR..
Ey Gönül!
Gerçeği görmeme ısrarın neden?
Kendine müslümân! Uyuma artık!
Ey fâni sevgili!
Mahlûkat perdesi yırtıldı sanki,
Vefâsızlık edip gönlüm üzeli;
Gayp pınarı coştu öyle bir an ki,
Aşk darağacında boynum büzeli..
Ey Gönüldaş!
Mecâzda ne gezer vefâ?
Üzüldüğün şeylere bak!
Zâten var mı onda sefâ?
Üzüldüğün şeylere bak..
Ey fâni sevgili!
Uğrunda her şeyler fedâ,
Gönül ne ki? Üzülmez mi?
Bir etmedin neden vedâ?
Yürek sonra ezilmez mi?
Ey Gönül!
Nefse uyup öfkelensem,
Benim bana bizarım var;
Yargısızca örselensem,
Yine nefse azarım var..
Ey Sevgili!
Nefsimle benliği rezil eyledim,
Kınandıkça hiçlik iline vardım;
Sâdece rızânı menzil eyledim,
Biçâre kulların hâlına vardım..
Ey fâni sevgili!
Böyle miydi yârim senle ahtımız?
Hiç mi vefâ yoktu terk edip gittin?
Ayrılıkmış demek bizim bahtımız,
Hayalimiz çoktu terk edip gittin..




-
Hasan Türkyılmaz
Tüm Yorumlarhocam selamlar saygılar.. sanıyorum antolojide ilk defa gerçek bir şaire denk geliyorum. sanatınıza ve eserlerinize hayran olmamak mümkün değil.. Allah yolunuzu bahtınızı açık etsin.. kaleminizin mürekkebi hiç bitmesin..