Adelet yok Şiiri - Yorumlar

Güven Tekin
913

ŞİİR


11

TAKİPÇİ

Tam her şey yoluna girdi diyorum, yine bir şey çıkıyor.
Benim kaderim niye böyle?
Niye hep böyle acı dolu?
Neden her şey benim başıma geliyor, bilmiyorum.

Artık bu ülkede adaletin olmadığına inandım;
Adalet sadece bir yazıdan ibaret. Adaletin batsın dünya!

Tamamını Oku

Bu şiir ile ilgili 0 tane yorum bulunmakta