bir daha bir şehirde yalnız kalırım
nabzımda bir şubat o soğuk böceklerden
bomboş odalar gibi tanıdıklarım
bu kadar adam varken hem bu kadar adam yok
olmamaktan olmuşlar tuhaf tuhaf şeylerden
bir yerde olmaları öyle sanırım
Kayıt Tarihi : 21.05.2026 13:45:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!