Seni her gördüğümde bitiyor vahım, ahım
Yalanım varsa şayet ceza versin allahım
O kadar buyüksün ki aramaya gerek yok
Sözlüklere bile adın sığmıyor Abdullahım
İyi ki tanımışım seni, fazla geç kalmadan ben
İnsan olmamalıdır sana saygıda kusur eden
Sırtımda, taşınmaz yükü göklerin;
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
Devamını Oku
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?




Hos bir siir okudum :) yureginize saglik guzellikler sizinle olsun Murat bey ***Tam Puan***
Hos bir siir okudum :) yureginize saglik guzellikler sizinle olsun Murat bey ***Tam Puan***
Vay Hocam , bu ne vizyon? Biz daha 3 gün önce adayımızı bilemezken siz 1 sene önceden methiyenizi düzmüşsünüz bile..Bu vizyonla doğrusu siyaset dünyamızda sizi de görmek isteriz.Tebrikler..
teşekkur ederımçok guzel çok anlamlı harıka bir şiir.bır ınsan bukadar kabılyetlı olmalıki bukadar guzel şiir yazmalı.işte sen bu harıka ınsanlardan bırısın.başarılarının devamını dılerım.
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta