Gelin bir demlikmiş evde
Kurulup etrafı seyretmede
Kaynana çaydanlık kaynar kazan
Sen hiç beklemeyesin ondan izan
Olmasın bir hata ama teşbihte
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Kaleminize yön veren, yüreğinizdeki o
güzel duyguları hiç yitirmeyin.
SAYGI VE SEVGİLER
İNCİ GERMENLİLER
aile içi muhabbet gibi paylaşım, selamlar,saygılar.
İlginç benzetmeler...
Ev hali işte...
Saygımla
acayip bizden bize dair yüregine saglık ustam
Ne güzel bir tebit...gelin-demlik, kaynana-çaydanlık, görümce- kaşık,damat-bardak, kayınpeder-tabak...bunların hepside olduk hemşerim...Edebiyatımıza güzel bir şiir kazandırmış oldun.Tebrikler.
Recep Uslu
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta