Mustafa Kemal samsuna doğru
yola çıktığında
Biz vardık o sessiz gecede,
Bandırma’nın güvertesinde umut,
Samsun’a doğru esen rüzgârda nefes olduk.
Bir Allah, bir de Kaptan İsmail Hakkı Bey,
Sürdü bizi karanlıktan aydınlığa,
Ve biz, Anadolu toprağına
İnançla bastık ilk adımı.
Anafartalar’da biz vardık,
Gelibolu’da, Çanakkale’de…
Yurdun dört bir yanında
Oluk oluk akan kandık biz.
O kanla doğdu hilal,
Aydınlandı yer, gök, vatan…
Bayrağa rengini veren
Mehmed’in yüreğiydi, canıydı.
Ve biz, o gün
Zincirleri kırdık,
Vatanı düşmandan kurtardık,
Tarihe adımızı yazdık.
Şükürler olsun…
Bunu da gördük.
Vatan sağ olsun!
Biz kimiz?
Biz, ay yıldızlı bayrağın gölgesinde
Nefes alan yürekleriz.
Görünmeyen kahramanlarız belki,
Ama her zaman buradayız.
Dünde vardık,
Bugün varız,
Yarın da olacağız.
Ne korkudan döneriz,
Ne yoldan saparız;
Biz, vatan için yaşayan
Ve gerektiğinde susarak da
En büyük destanı yazanlarız.
Kayıt Tarihi : 25.04.2026 08:45:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!