biri varmış biri yokmuş
evveli saman içinde
yitik bir zübükmüş müdür
beğenmezmiş küçük müçük insancıkları
muhatap da olamazmış bücür
a cancağzım
Sırtımda, taşınmaz yükü göklerin;
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
Devamını Oku
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?




Merhaba Reyhan!ben Tayyibe Atay:))))Hayal Dergisindeki şiirin kadar güzel bütün şiirlerin,inan! Ve o gece benimle konuşmak istemenden son derece mutlandım canım! binlerce teşekkürler sana...hiç susmasın kalemin emi!..sevgiler benden kucak dolusu...
Şapkam da yok ne çıkarsam acaba?..yüreğine sağlık ( elimden gelen ) Ferit Teksoy
daha uzun olmayı ister gibi....tebrikler.
İnteresting
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta