& & ZEYNEB'İM! &&
Etme tabip etme, kurbanın olam
Gözümün önünde. eriyor balam
Vay ben bu acıya, nasıl dayanam
Kurudu dalında, soldu Zeynebim.!
***
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




İçinden çıkamadığımız durumlarda şiirlerle avunuyoruz. İçimizdeki, kederi, öfkeyi ve bizi üzen bir çok duyguyu böyle akıtmaya çalışıyoruz.
Hikayesi bölümünde şiirinizin bestelendiğini belirtmişsiniz. Merak edip dinledim. İmran Koç hocamız duygunuzu müziğiyle pekiştirmiş.
Güzel balanıza Allah' tan rahmet, sizlere sabır diliyorum Mahmut Bey.
Selam ve saygılarımla.
/>
Tessürle iki kez okudum. Allah rahmet eylesin üstadım. Mekanı Cennet olsun.
Allah rahmet eylesin efendim yeri ve mekanı cennet olsun
Allah evlat acısı göstermesin
Evlatlarını yitiren
Anne babaya sabır selamet versin
O Acı bitmiyor sadece yıllar üstünü örtüyor
Çok üzücü bir olay yüreğiniz var olsun
Rabbim sabrınızı versin
Saygılarımla
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta