Lazım unutmak
Hata yapmak ben yüzden
Unutulmak ebediyen
Her yerde görmek
Sonuç katlanılmaz
Yaşamak mı katiyen
Kendiliğinden olmaz hiçbir şey
Sebep biziz, ağlatan da güldüren de
Hep başımıza kendimizden ötürü
Gelecek iyilik de bizden ötürü
Sebep diğerleri olsa üzülme
Elinden gelmeyecek şeylerdir




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!